Träningsvärk och kolik.

 2013-07-04    01:15:09   av:.
Onsdag idag och typ hela stallet har haft träningsvärk,det är tufft att träna för Mattias!
Jag och Rebecca fick besök och hjälp av en vän vi namn sofia och detta var extra toppen då vi alla tre kunde rida ut tillsammans med två små grupper hästar. Första gänget var Emma, Danny och Malte och gäng nummer två var Rulle, Freddy och Tintin! Djuren var duktiga och klarade av att möta allt från traktorer till cycklister :)
Efter detta hann vi med lite longering och motionering i ridhuset.
 
Nu på kvällen har Freddy tyvärr haft kolik, jag har gått med honom i flera timar och han verkar piggare nu.. Jag är bara uppe och äter snabb (samtidigt som jag bloggar lite kort) och tänkte snart gå ner och kolla till honom igen. Hoppas att han är bättre då, så att vi båda får lite sömn inatt!
 
Sov så gott kära läsare!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se