Semesterdygn!

 2013-07-22    01:39:35   av:.
Mitt sista dygn har varit helt hästfritt,  jag har haft årets första semesterdag! Vilken extrem lyx! Känns dock bra att jag ska upp på hästryggen imorgon igen ;)
Malin (som jobbat idag) var snäll att fixa motionering på de hästar som hade något planerat idag, de flesta skulle dock vila då de fått träna på tidigare i veckan.
Pappa var fruktansvärt snäll att kvällsfodra både lördag och söndag, måste även lägga till att han lagat lilla latbilen som hade blivit lite sliten/förstörd i krubba och mellanvägg hos hästarna och han hade även ägnat sin lediga dag till att tvätta min bil både in- och utvändigt! Jag har helt klart världens snällaste pappa!
 
Nu ska jag sova några timmar innan det är tillbaka till verkligheten och mitt liv i stallet!
Lovar bättre uppdateringar i veckan som kommer, vad sägs som massor med bilder och nån video? :))
 
 
Sommar, semester och smultron.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se