Första tävlingen med Emma!

 2013-07-01    00:03:14   av:.
Nu har vi gjort vår första tävling tillsammans jag och Emma! Kunde ju inte bli mycket bättre än på fantastiska hemmaklubben ERF!
Resultaten för dagen blev en tredje placering i Msv C1an på 70,9 % och vinst med 70,7 % i Msv C2! Nu kvalade för Msv B :) Bästa tjejen! 
 
Vill även säga tusen tack till världens bästa team, alla underbara människor som kom och hejade på oss och till ERF för lika fina tävlingar som alltid!
 
 

Har starterna är filmade och massor med fina bilder som jag ska visa er! :)
 Julia

Super-kul! Grattis!!!

 2013-07-01    18:48:06     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 therese

Hej sanna,

Tänkte bara säga att jag tycker att din blogg är oerhört rolig och givande att läsa.
Har i ca ett års tid följt dig och din resa och gillar verkligen att du skriver med en sån
Värme. Det märks att du har en passion för dina djur och satsar helhjärtat på dom!

Kan berätta att jag ytterst sällan läser bloggar, men har "fastnat" i din och tycker
Den är jätte intressant att läsa. Och om man gör någonting bra så är det ju lite roligt med
Positivt feedback!

Önskar dig all lycka och keep up the good work!

Med vänliga hälsningar Therese

 2013-07-03    22:28:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se