Mobilbilder #4.

 2013-01-08    12:42:00   av:.
Nu har jag haft min mobil i ett år, nästan 1000 bilder finns på denna och som många av er säkert redan vet så har jag bjudit på tre inägg med bilder som är tagna det sista året. Här kommer ett gäng till från april och tävlingarna i Saumur, Frankrike!
 
Dutchen innan och efter veterinärbesiktningen som han dansade igenom!
Tråkigt nog hade vi inte tur med vädret i Frankrike, regnet öste ner och stora delar av den annars fanatastiska anläggningen såg ut som på bilden ovan..
Två bilder från en riktigt häftig restaurang som vi i svenska gänget (förutom Michelle Hagman) var och åt på efter en lyckad första tävlingsdag :)
Bilderna ovan är från det fantastiska ridhuset (ett utav dom) som fanns på tävlingsplatsen i Saumur, tävlingarna hölls utomhus till stor del, men pga av vädret så flyttades alla söndagens finalen in i denna inomhus arena. Bilderna gör det tyvärr inte rättvisa, men jag lovar att det var magiskt vackert - framförallt med de enorma takfönstren!
Sista bilden visar även prisutdelningen för GP Küren - med två OS ryttare som 1a och 2a! :)
 rebecka

vad fint täcket med brodyr var! gör ni sånt i butiken också? :)

 2013-01-08    19:20:49
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se