Körigt.

 2013-01-12    22:11:45   av:.
Det är full fart i mitt liv, ingen vila, men gud så kul man kan ha det i stallet :) 
 
Hästarna går bra, Dutch är den enda som inte känns helt på topp - men vi kommer snart igen, det är jag säker på :)
Dorn var magisk att rida i fredags, så avslappnad, mjuk och harmonisk! Hela hans historia känns lite för bra för att vara sann nu, det är snart ett år sedan olyckan. Det som var min värsta mardröm börjar nu övergå i en fin dröm som jag aldrig vill vakna upp ifrån! Det är otroligt vad jag älskar min stjärna!
Rulle är på topp han med, blev klippt för första gången i torsdags, gick jätte bra och snygg blev han! Han är verkligen superduktig och gör förvänd galopp som om han aldrig gjort annat i hela sitt liv! :)
Även Freddy är insutten nu, inga problem alls, trots att han är stor (!) och växer så att den knakar hela tiden, blir en gigantisk kille vad det verkar. Han lever dock upp till "om man är stor måste man vara snäll" som tur är!
 
Har fått en tillbaka en träningshäst i stallet så nu är det helt fullt igen, kul men mycket att göra hela tiden. Har även under veckan som gått försökt att förbereda inför mitt lastbilskörkortspluggande, fixat läkarintyg och körkortstillstånd - snart ska jag prova att köra lastbil för första gången i hela mitt liv, spännande och läskigt på samma gång!
 
Nu gör jag lördagkväll, återkommer imorgon! Ha det bäst kära läsare!
 
En arkivbild på Freddy får fylla ut inlägget :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se