Början på vecka 9.

 2013-02-27    01:04:01   av:.
Måndag igår och i stort sett en bra dag för mig, bjöd tex till att börja med med något så lyxigt som tid hos frisören!
Efter lunch var det hem och rida, superfint vinterväder med sol och endast ett par minus, så jag och Rebecca red lite dressyr i snön på varsinn ponny. Efter det var det bla dressyrpass på min Dutch och klippning av lilla Rulle. Var precis klar vid 22.15 då det var hög tid för kvällsfodring. Dagen hade flutit på bra, men jag var tvungen att avsluta det hela med att snubbla och stupa rakt in i en dörrkarm.. Resulterade i en spräckt läpp och näsblod. Klantskalle.
 
Idag har jag (förutom haft ont i ansiktet och nacken) haft en bra dag, Gustaf Svalling var på besök hos oss och höll träningar! Superkul som alltid!
Jag red min Dutch och lilla Rulle, båda fick mycket beröm från en alltid så positiv Gustaf och vi fick mycket tips och support!
Med Dutchen nöter vi på George grejerna, med mest detaljjobb nuförtiden och Rullebus fick träna grunder med lösgjordhet och övergångar! Fantastiskt fin ponny var Gustafs omdöme! :))
 
Bilder kommer, men nu är det dags att sova. Natti natti!
 
 Jeanette

Hej! Jag har precis hittat hit, och tycker att du har en intressant och väldigt fin blogg.
Det som jag har märkt är att du verkar rida dina hästar på em, och att du
Avslutar dina arbetsdagar väldigt sent. Är det själv valt? Eller har du en annan sysselsättning
på fm? Vore roligt om du ville berätta mer om dig själv, ditt arbete/vardag med hästar, och va
dina mål med verksamheten är. Lycka till med hästar och tävlingar under 2013.
Mvh Jeanette

 2013-02-27    19:48:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se