Årsmöte Eskilstunaortens Ryttarförening!

 2013-02-24    00:31:42   av:.
 
Denna lördagkväll var det årsmöte för min hemmaklubb Eskilstunaortens Ryttarförening, lika trevlig och fin stämning som vanligt med ett stort härligt gäng människor! 
För min del blev det licenspengar tillbaka och ett generöst presentkort som pris för fjolårets prestationer, tackar och bockar jag verkligen för! Men jag måste ändå säga att det största priset är att få vara en del i denna gemenskap, jag är stolt över att vara ERF:are och min plan är att alltid vara trogen denna fina klubb!
Tack till er alla som får tävlingar hos oss till något att vara stolt över, dessa sammankomster något att glädjas åt och till något som känns som hemma!
 Carina

Tack själv duktiga du, jag är stolt över att tävla för samma klubb som dig :-)

 2013-02-24    06:15:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se