Ny hjälm!

 2013-08-09    17:39:58   av:.

Jag Älskar min nya hjälm från Samshield! Har längtat och väntat på den här hjälmen såå länge, men det var vekligen värt det nu när vi äntligen fått in dom i butiken!! Visst är den fin!?! :D
 Stina

Den är galet snygg! Var hittar man sånna? :D

Svar: Ja visst är den! Samshield finns i vissa välsorterade ridsportbutiker, bla Sanna Nilsson Dressyr Butiken! :) Om du vill ha hjälp med prisuppgifter, övrig info och ev beställning kan du höra av dig till [email protected]
Sanna Nilsson

 2013-08-10    05:17:20     URL: http://www.teamsantina.se
 Felicia

Super fin hjälm! Speciell och otroligt snygg... Har bara två frågor; 1. Hur långt i ridningen hade du kommit när du var 15? 2. Hur gammal är du? :)

Svar: Tack! :D När jag ar 15 så hade jag en c-ponny som jag tränade och tävlade med, vi tävlade FEI och deltog på SM. Men jag red fortfarande på ridskola genom ridklassen som jag gick i på högstadiet och lärde mig massor där, jag red så mycket jag bara fick på alla typer av hästar då jag är övertygad om att man lär sig något under alla timmar man spenderar i sadeln! :) Nu är jag 22 år gammal :)
Kom ihåg att alla lär sig i olika takt och att det absolut viktigaste är att man har kul i stallet och älskar hästarna - då kommer man långt! Lycka till!
Sanna Nilsson

 2013-08-11    12:43:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se