Trevlig fredag!

 2013-04-19    23:57:41   av:.
Trevlig dag med mycket besök här i Lista, en lång dag blev det dock. Började med ett träningsekipage, fortsatte med att Jimmy (sadeldoktorn) anlände och hade sadelprovningar för flera nöjda kunder och rörmokare var på plats och fixade vattenledningar ut till lilla stallet. Jag hade även en lektion på eftermiddagen och fick sedan byta om snabbt för att agera kökspersonal när vi hade besök av ett glatt gäng på 35 personer som hyrde konferensrummet och åt trerätters middag :) Det är forfarande festligheter längre ner i korridoren, men nu gör jag kväll och går och lägger mig.. Helt slut efter allt detta vakande över Ceazanne, snälla bebis kom ut nu!
 
Godnatt gott folk!
 
Längtar efter söta föl och sommar! Arkivbild på Liam.
 Christina K

Vi får tacka för en angenäm kväll, både mat och visningen var helt toppen!!
Bondlurksfrun Christina

 2013-04-20    09:13:31
 Julia

Åh, jag älskar föl!

 2013-04-20    11:16:07     URL: http://ohjuliet.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se