Skåne tur och retur.

 2012-09-28    00:47:41   av:.
Idag har jag varit en sväng i Skåne, körde hemifrån vid 5.30 och kom hem ca 21, en lång dag och tyvärr har jag inte hunnit med nästan något här hemma.. Men duktiga Rebecca har med hjälp av Emma, vår praktikant som är här på torsdagar, fixat allt i stallet och motionerat hästarna.
 
Idag fick de tex i uppdrag att ändra lite i hagordningen, nu går Benjamin tillsammans med lilla Q, bra för ungtuppen att få lite uppfostran av nu 22 åriga Benji! Och Totte har fått flytta ihop med Sparven, som blev överlycklig över att få en hästkompis i hagen :)
 
Imorgon blir det mer ridning och stalljobb här hemma för min del! Sen kommer Jimmy sedeldoktorn och ska titta på mina sadlar och även ett gäng andra kunder och hästar som kommer hit för sadelutprovning - alltid lika kul och intressant! En utav ponnyerna som ska provas sadel på ska även stanna hos mig för tillridning ett par dagar, så från och med imorgon är det en till liten söt fyrbent istallet - iaf tillfälligt. :)
 
Mobilbild på Totte och Benjamin från sommarhagen.
 Ida

Hej! Jag har länkat eran försäljnings blogg! :)

 2012-09-30    10:38:34     URL: http://idabolander.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se