Regn och rusk.

 2012-09-01    00:34:22   av:.
Det har varit en hemsk dag, iaf rent vädermässigt ni vet en sån dag när man vaknar av att regnet öser ner och sedan fortsätter hela dagen på exakt samma sätt! Hemskt.
 
Jag har ridit min fina Dutch, ett dressyrpass och han skötte sig exemplariskt! Red även Tintin och Rulle, tränade lätt A rörelser med dom båda! Det är helt otroligt hur duktig lilla fyraåriga Rulle är, han gör fina övergångar i alla gångarter och vi har börjat träna sidvärtsrörelser - vilket han direkt förstått vad det handlar om!
Kaka och Limbery fick jobbas på lina från marken och Dorn fick promenera med sadel på ryggen för första gången på över 6 månader, vilket han verkade nöjd med. :)
 

Arkivbild på min finaste prins.
 Anonym

Hej! Jag har ett önskemål... Skrubbad det är du gör med dina hästar. Det är lite svårt att bli inspirerad när man inte kan läsa vad du gör med tex "din prins". Att han går fantastiskt, ok men vad?? Jag har läst din blogg ett bra tag, tycker att det är bra men saknar just dressyren..
Lycka till med hästarna :)
/Anna

Svar: Hej! Tack för tipset ihur jag kan förbättra bloggen enligt dig, det hjälper mig att skriva när jag vet vad ni vill läsa :) När jag sitter och skriver sent på kvällarna och är det svårt att avgör vad från mina hektiska dagar som ärintressant för er.. :) Tack!
Sanna Nilsson

 2012-09-01    14:01:06
 Anna

Det ska stå : skriv vad det är du gör

 2012-09-01    14:02:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se