Packar ner allt tillsammans med nervositet och höga förväntningar!

 2012-09-05    00:34:07   av:.
Panikpackningen är igång, det är så sjukt mycket som ska med och absolut inte får glömmas bort!! Jag är helt snurrig i huvudet..
Vi åker ner mot Skåne imorgon och sen fortsätter jag och Mattias och jag till Holland tidigt på torsdag. Jag tar med mig dator och ska försöka blogga så mycket jag kan!
 
Jag är verkligen jätte spänd, det ska bli så kul att få träna för Anky i Holland och att sedan avsluta tiden med internationell tävling med min Dutch i Luxemburg känns som en riktig bonus! Vi startar lilla rundan där, alltså St George och Inter 1 och tar med det ett litet steg upp från Young Rider klasserna - snart är jag ju senior så det är väl bäst att försöka träna sig uppåt nu :)
 
Ska försöka få med mig så mycket bilder/filmer som möjligt från vår resa, kan dock tyvärr tänka mig att det kan bli svårt då det bara kommer vara jag och Mattias på 3 hästar och sen vet jag inte heller om det är okej för familj van Grunsven att jag fotar hemma hos dom.. Men jag ska göra mitt bästa för att dela med mig av upplevelsen :)
 

Arkivbild från när vi var i Holland för en provridning sist.
 ida

Spännande! Började följa din blogg för ett tag sedan, djupt imponerad av din ridning. Lycka till :)

Svar: Mycket!! :) Va kul, hoppas att du gillar den! Och tack så mycket, det värmer :)
Sanna Nilsson

 2012-09-05    09:20:31     URL: http://idalundell.blogg.se
 Alice

Lycka till! Gillar verkligen din blogg!!! :)
/Alice
Systrarnacarlsson.devote.se

Svar: Va kul att du gillar bloggen, Tack så mycket!! :)
Sanna Nilsson

 2012-09-05    10:25:25     URL: http://systrarnacarlsson.deovte.se
 Josefin

Lycka till! Vill också säga att för mig som också är dressyrryttare (dock bara med en häst och inte riktigt på samma nivå haha..)så verkar du ha drömlivet! Och du verkar även vara en ödmjuk och BRA tjej! Du kommer gå långt!

Svar: Tack så jätte mycket!! Det värmer verkligen att läsa så snälla ord!! :D
Sanna Nilsson

 2012-09-05    20:30:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se