På plats i Erp!

 2012-09-06    21:54:36   av:.
Nu har vi äntligen kommit på plats med allt, det är mycket att fixa runt tre hästar. Resan har dock gått jätte bra och en timme fortare än vad vi räknat med, vi slapp allt vad köande heter, som tur var!
När vi kom fram lastade vi ut våra stjärnor, alla verakde känna igen sig - de har ju alla tre varit här förut :)
Vi hann prata lite snabbt med Anky och en utav hennes framgångsrika elever Morgan innan de gick in för kvällen. Jag känner för att lägga mig på marken och buga framför deras fötter, det är helt otroligt hur jag ser upp till dom båda och det känns helt käppt att de pratar med mig och intresserar sig för mig och min träning..! De båda red ju OS för ett par veckor sedan! Jag är djupt imponerad över ödmjukeheten som finns på detta ställe, men det har jag märkt de korta stunder jag spenderat här tidigare genom åren!
 
Just nu står Dutch, Tsarevitj och Brisbane och mumsar hö i sina fantastiska stora och vackra boxar och jag och Mattias njuter av lite ledig tid framför en film i lastbilen! Imorgon drar tränandet igång, jag är sjukligt nervös men det ska bli såå kul!
Livet är toppen!
 

Ödmjuka Anky och fantastiskt vackra Salinero.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se