På bättre humör.

 2012-09-26    21:52:34   av:.
(detta inlägg skulle ha publicerats igårkväll, vet inte varför det inte kom upp då, men istället för att slänga det får ni läsa dessa rader nu om ni vill.)
 
Känner mig vid lite bättre humör än igårkväll, Hernandez verkar ganska pigg trots att det syns att han har ont men med hjälp av att han kan "hållas igång" i kroppen på vibben dagligen så tror jag på att vi kan träna om en månad igen. Bröt ihop lite igår men idag var det dags att ladda om och tänka framåt.
 
Dagens stora händelse var att jag red Dorn för första gången sedan olyckan den 5/! Eller ja, red och red, det kanske är att överdriva.. Men jag satt iaf kvar i ett 10 minuter långt skrittpass! Så kul att få sitta upp på honom igen!
För hoppningsvis har vi kommit ungefär halvvägs i denna skadehistoria nu!!
 
Förövrigt har dagen bjudit på mer ridning och massor av annat stallpyssel.
Imorgon blir en körig dag så jag kanske ska försöka lägga uppnågon typ av plan för den och sedan sova lite :)
 
Hoppas att min fina Dorn kan få debutera på tävlingsbanorna igen om något år!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se