Mattias och Brisbane i Luxemburg.

 2012-09-21    09:57:49   av:.
När jag inte red så knoppade jag och när jag inte knoppade eller agerade hästskötare på andra sätt så hade jag kameran med mig för att fånga så många fina ridbilder som möjligt.
Så här kommer lite bilder från tävlingen, i detta inlägg är det bara från Mattias och Brisbane's första start - men ni ska få se mer bilder från tävlingen sen :) Även bilder från träningsveckan hos Anky kommer upp snart!
 
Bilderna ovan är från framridningen :)
 
Dessa är tagna när de rider runt banan precis innan start!
 
Och från prisutdelningen för denna klass, då de på 66 % placerade sig som 8a! :)
 
Visst är han fin, knäppisen Brisse, vilken bild tycker ni är bäst? Ber ju även om ett knoppbetyg eftersom det var jag som var ansvarig för det denna helg, vad tycks? :)
 Anna

Hej! Tar du emot nya elever? /Anna

Svar: Hej! Ja, det gör jag. :) bara att höra av sig om intresse finns; [email protected] eller 0733967156 mvh /Sanna
Sanna Nilsson

 2012-09-21    13:37:35
 Elin

Dem två sista bilderna från framridningen var snygast :) Vilken power och så graciöst!

Svar: Håller med om att dom är riktigt bra!:)
Sanna Nilsson

 2012-09-22    18:23:10
 ida

Otroligt vacker häst, den 8e och den sista bilden var finast tycker jag! :)

Svar: Ja han är väldigt fin! Tycker också att de är riktigt bra bilder :)
Sanna Nilsson

 2012-09-24    14:12:20     URL: http://idalundell.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se