Luxemburg nästa!

 2012-09-12    17:26:23   av:.
Nu är vi påväg mot Luxemburg för att till helgen starta på tävlingarna som ska äga rum där, vilket ska bli riktigt roligt! Men det känns jätte tråkigt att lämna Anky's ställe redan, framförallt för att jag velat träna ännu mer, men också för att Matthias Rath anlände med två fantastiska hästar till vår lilla grupp av tränande elever idag. Jag hann bara se när han red en häst och hade gärna sett honom träna mer! Men det blir förhoppningsvis en annan gång! :)
 Anonym

coolt att du tränar för samma tränare som Matthias Rath, han är ju verkligen e n världskändis vilket Anky också är såklart!! så collt att du är så duktig!! Beundrar dig!!

Svar: Va glad jag blir av att läsa din kommentar, tackar för det! Måste säga att jag också tyckte att det kändes overkligt häftigt att vara där och träna!! :)
Sanna Nilsson

 2012-09-12    23:52:49
 Carolin

Lycka till på tävlingarna!! Håller tummarna för er :-)

Svar: Va snällt! Tackar så mycket såhär i efterhand!! :)
Sanna Nilsson

 2012-09-13    09:54:27
 camilla

Kul :) Min kompis har precis börjat jobba hos Matthias och skulle med till Sjef och Anky :)

Svar: Då träffade jag din kompis hos Anky, en mycket trevlig tjej!! :))
Sanna Nilsson

 2012-09-13    20:47:20     URL: http://millas.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se