Knytis!

 2012-09-21    00:07:00   av:.
Knytkalasgänget har samlats på Ericsberg i två dagar nu och det har vart lika trevligt som vanligt!!
Jag hade med mig Hernandez, som jag skrev igår var han då lite spänd och inte som vanligt att rida.. Idag däremot så visade han uppvilken stjärna han är!! Fantastisk häst har jag i honom må jag säga!
Liane var mycket positiv till honom och sa att hon ville åka till uppfödaren och shoppa en likadan! :P
 
Vi tränade mycket övergångar och med extra fokus på galoppfattningar och halter, jag tycker att han fixade det väldigt bra -han är ju trots allt inte mycket riden!! Han är iaf extremt snäll!!
Tror pappa tog lite bilder, om jag har tur, så fort jag fått in dom på datorn får ni se :)
 
Efter att jag kommit hem red jag Tintin och Limbery samt höll lektion för min duktiga elev Agnes!
 
Imorgon kommer ett bildinlägg upp från tävligen :) nu säger jag godnatt!
 
Hernandez idag efter träningspasset, en lite trött men väldigt fin grabb!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se