För mycket att göra..

 2012-09-03    00:09:00   av:.
och för lite tid! Som vanligt alltså! ;)
 
De senaste dagarna har det hänt så mycket, full rulle och det lär inte bli bättre den närmaste tiden heller..
 
Jag har ridit ett par dressyrpass på min fina Dutch och det har gått hur bra som helst, nästan som om han blivit lite bättre efter sin välförtjänta vila. Han är iaf betydligt mer träningsglad, inte för att han var uppenbart uttråkad eller trött innan mina veckors semester men nu har han öronen spetsade precis hela tiden och väntar ivrigt på nya uppdrag! Så roligt att rida då! Vi har tränat igenom alla St George rörelser och allt från Inter 1an, bytesserierna är nu hur bra som helst - bättre en någonsin! Dutch har varit uppmärksam på mina hjälper till 100 % och då sitter de som ett rinnande vatten! Även piruetterna, som brukar vara det vi har mest problem med har gått riktigt bra dessa dagar och varje dag har jag avslutat passen med en travökning och Dutch har bokstavligt talat flugit fram! Med all vilja och kraft genom precis hela kroppen - finns ingen häftigare känsla än att sitta på den hästen i ett sådant ögonblick!! Han är helt enkelt fantastisk min vackra springare!
 
Förutom Dutch så har jag självklart ridit fler fina hästar, bla Limbery som är en riktigt vilding för tillfället, han är det dock på ett roligt sätt - även han verkar älska sitt jobb som dressyrhäst just nu. Jag har bara joggat honom och inte pressat honom till max, vill inte skynda igång för fort efter hans sträckning.. Men han verkar absolut inte ha ont längre, så jag behöver nog inte oroa mig :)
 
Avslutade denna söndag med att hålla en lektion, det är så kul och inspirerande att de någon annan utvecklas! :)
 
Imorgon drar en ny vecka igång och det är dags för mig att packa lastbilen igen för på onsdag åker jag ner till mitt andra hem, kära Hviderup och på torsdag drar jag och Mattias iväg på äventyr - berättar mer om var vi ska imorgon :)
Godnatt
 

Min snygging och jag i Belgien i en utan hans fantastiska ökningar.
 Amelie

Jag vet vart ni ska ;) Superkul för dig! Kram kram!

Svar: ;) Det är det verkligen :) Kramar
Sanna Nilsson

 2012-09-04    00:01:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se