Det går aldrig enligt planen.

 2012-09-25    00:17:38   av:.
Nej , det gör ju tyvärr inte det.. Är det ens någon idé att planera undrar jag ibland..? Mina planer har en förmåga att rasa iaf.
Igår satt jag och försökte leta upp lite små tävlingar till Hernandez, tyckte att det kändes som om det började bli dags för det. Spännande och roligt.
Men idag så var oturen här på besök igen och denna gång var det min fina fyraåring som gjorde kullerbytor pga sina långa gängliga ben i hagen. Massor med skrapsår, ett öga fullt med grus och sönderslitet täcke som trängt in och lämnat djupa sår i bringan..
Vägen till Strömsholms djursjukhus är alldeles för välbekant nuförtiden och jag blir så konstigt tomt besviken på varför saker och ting ska strula så mycket. Oturen måste vända nu, den måste helt enkelt göra det.
 
Trots många stygn fick Hernandez iaf följa med hem, vi anses tydligen vana med att ta hand om sjuka hästar vid det här laget.
 
Ja istället för att sitta här och skriva lite nedstämt och bittert så ska jag sova några timmar och ta nya tag imorgonbitti.
 
Hernandez och jag på Knytis träningen förra veckan.
 Natasha-Dressyrhörnan

Usch va trist att höra, hoppas att han kryar på sig :)

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-09-25    00:19:49     URL: http://dressyrhornan.blogg.se
 Anonym

Stackars dig, vilken otur! Du ska se att det vänder!

Svar: Det hoppas jag att det gör :)
Sanna Nilsson

 2012-09-25    13:16:30
 camilla

nej vad tråkigt. Stackars er båda. Inte kul när de trasslar till det så. Tur att det inte gick värre.

Svar: Ne, ibland blir man lite väl trött på allt strul.. Men som du säger, man får vara glad att det inte gick värre :)
Sanna Nilsson

 2012-09-26    16:52:48     URL: http://millas.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se