Världens mest inpirerande häst.

 2012-11-26    23:33:19   av:.
Tandäkarbesök för min del på förmiddagen idag, sen en snabb sväng till affären och apoteket. Väl hemma var det dags för lunch och eftermiddagen bjöd på lite ridning och jag avslutade min arbetsdag med nån timme på kontoret.
Vissa dagar bara försvinner, det går liksom lite för fort och helt plötsligt är det dags för kvällsfodring. Men vilken tur att det börjar om imorgon!
 
Började med att rida Dorn som tyckte att det var hög tid för lite piafftramp idag, det märks tydligt att han är taggad som tusan för att ta sig tillbaka! Hans vilja inspirerar mig verkligen så extremt mycket och idag valde jag att gå ett steg längte och fatta första galoppen - som en klocka följde han min tanke innan jag hunnit ge hjälpen! Stjärnan bjöd på bocksprång och glädjerus utan dess like, hur underbar känsla som helst!!
Dutchen gick också bra, ett joggingpass med extra fokus på lydigheten inför morgondagens träning för Gustaf, tyckte som sagt att han var duktig. Lite vild till att börja med, men efter ett gäng galopp-skritt övergångar, som är våran favoritövning, höll han sig på mattan! :)
Även Perazzi och Danny joggades lite lätt, ska bli kul att träna domför Gustaf imorgon!
 
För övrigt så är packningen i full gång inför Globen, det är massor som ska med och såå mycket fina grejer att det är riktigt farligt för mig att hjälpa till med packningen och vistas för länge i butiken!! Jag skulle tex helt klart kunna hitta 50 st klädesplagg som jag "måste ha" därinne (och då ska jag tillägga att jag redan köpt massor av årets snygga nyheter)!!
 
Dorn på vibben innan dagens ridpass, tänk att en häst kan få en att må så bra!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se