Väder, träning, packning, lektion, mer packning.

 2012-11-28    00:22:00   av:.
Jag vaknade av att dagen började med regn, massor och massor med regn.
Dagen fortsatte med regn.
Sedan kom mer regn och detta vidriga fenomen fick sällskap av något som kallas snålblåst.
Därefter överraskade dagens väder med mer regn och även snöblandat regn.
Slutligen föll en hel del äcklig snö.
En hemsk dag med andra ord. Kan inte bli mycket värre väder enligt mig.
 
Men dagen bjöd på annat är väder, framförallt inne i vår härligt varma och torra anläggning - som jag förövrigt mer än älskar dessa regniga dagar! 
Gustaf Svalling var hos oss och höll ett gäng träningar, jag red Dutch, Danny och Perazzi! Duktiga killar alla tre måste jag säga- lägger upp ett inlägg med mer info och lite bilder såfort jag fått in alla bilderna på datorn :)
 
Kvällen ägnades sedan åt att hålla en lektion och att packa i butiken, det är sååå mycket som ska med till Globen och redan imorgon åker vi med första lasset! :) Ska faktiskt bli riktigt kul, säkert jätte jobbigt med långa dagar, men än så länge ser jag fram emot helgen med spänning!
 
Smakprov från bilderna som Rebecca fotade idag :) Gustaf, Dutchen och jag!
 Blomma

Jag undrar varför du har så många olika tränare?

 2012-11-28    07:21:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se