Tråkinlägg.

 2012-11-19    21:27:00   av:.
Har supertråkigt, setat i soffan och har tittat på tv flera timmar idag - tror inte jag setat still på det här sättet såhär länge på flera år.. Inte ofta jag är "sjuk", vet inte om man kan kalla detta att vara sjuk heller direkt. Men mår inte bra, har opererat  bort en visdomstand imorse.. Vet inte om det är klokheten som försvunnit men det har iaf gett feberfrossa och illamående.
Som sagt, har inte gjort mycket nytta idag utanMalin och Rebecca har varit dukriga och fixat stallet. Jag kunde dock hjälpa till med motionering på eftermiddagen nån timme iaf!  
 
Nu är det dags att fodra för kvällen, så jag bjuder på en fin bild på min kära syster och Malte för att piffa upp dagens tråkinlägg!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se