Söndag och en ny vecka framför fötterna!

 2012-11-26    00:03:00   av:.
Det är söndag idag och dagen efter SHM-konsterten för min del - som för övrigt var sjukt bra och vilken härlig kväll vi hade, magiskt är minst sagt rätt ord!!
Det har varit en lite rörig vecka, ovanlig med sjukdomar och liknande.. Nästa vecka kommer också vara rörig, men inte på samma sätt förhoppningsvis!
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och efter en helg med ganska lite ridning har jag många hästar att motionera! På tisdag kommer Gustaf hit och håller träningar, vilket ska bli riktigt kul! Onsdagen bjuder påoperation för Sibell och sen ska vita oss till Globen och fixa vår monter inför helgen :)
Torsdag-Söndag blir långa dagar med mycket jobb och troligtvis mycket trevligheter också!! Ska iaf blir riktigt kul att träffa hela gänget från Hviderup och alla er andra som kommer förbi oss!! :D
 
Nu är det dags att sova
 
Igår var jag på SHM i Friends Arena, helt sjukt stort och jag längtar till Stockholm International Horse Show kommer gå av stapeln på denna fantastiska Arena - jag kan även säga att jag drömmer om att själv få rida in under detta tak! :)
 Anonym

for en arena! ditt vil jeg! nå er Stockholm International Horse Show?

 2012-11-27    10:54:38     URL: http://milanahansen.blogg.no
 Anonym

når*

 2012-11-27    10:55:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se