Sömn, feber och mer sömn.

 2012-11-21    00:02:00   av:.
Jag är fortfarande sjuk, dagen har därför liknat gårdagen. Hur tråkigt som helst!
Tror liksom alltid att det skulle "vara bra" att tvingas spendera dagen mestadels inomhus - att jag då skulle hinna med lite extra bloggande eller jobb med hemsidan..Men de dagar som jag mår dåligt nog för att tvingas vara ifrån hästarna, då mår jag så extremt dåligt att jag inte ens orkar äta något, än mindre tänka och öppna datorn. Så ingen direkt nytta blir uträttad, sömn är allt som fyller min dag i dessa ovanliga fall. Men det kanske så det är att vara sjuk?
Hoppas iaf på att ännu mer sömn kan göra mig frisk till imorgon.
 
Stalljobbet rullar på även om jag inte är hundraprocent närvarande, känns lite konstigt, men jag vet ju hur duktiga Malin och Rebecca är!
Idag har Dorn, Dutch och Limbery fått massage av Annika, vilket var passande då jag inte var pigg att rida iaf och de ska alltid vila kroppen samma dag som behandlingen. Så det är bara ett gäng unghästar som har stått på motioneringslistan för dagen.
 
Redan helt slut i huvudet efter detta korta inlägg, dags att gå och läggasig igen, sova några timmar och hoppas på det bästa till morgondagen.
Godnatt gott folk
 Annika

Hej! Dom vita ridbyxorna (tattino) är dom korta i benen?Har ni dom kandaren i butiken som har nosgrimmor som är breda över näsan men som smalnar av på sidan?

 2012-11-21    12:14:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se