Orkar inte..

 2012-11-02    01:10:00   av:.
Nu har jag settat här och kämpat mot tröttheten för att skriva om de senaste dagarnas träningar för MJ. Ett långt ingående inlägg om precis allt som hänt. Vad händer då, jo precis när det ska publiceras så strular blogg.se och jag loggas ut och precis hela min text försvinner. Jag orkar inte, nu ger jag upp och provar igen imorgon. GOD NATT
 Thilda

Det händer mig precis hela tiden. För mig fungerar det att backa en eller 2 gånger då kommer man upp till rätt sida (med texten på) då kopierar du. Loggar ut från blogg.se och sen när du loggat in igen klistrar du in texten. Det fungerar för mig hoppas det gör det för dig också :)

 2012-11-02    09:55:36     URL: http://www.thildasodergrens.blogg.se
 Paulina

Eller så kan man ju skriva i ett word dokument typ och sedan lägga upp det, så har man det alltid sparat ;)

 2012-11-03    17:38:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se