Mobilbilder #2.

 2012-11-28    09:47:00   av:.
Här kommer ännu ett gäng blandade mobilbilder från 2012.
 
Två par av mina fina stövlar :)
Diva!
Ett utav Zitas dagliga pusskalas med hästarna, här med Malte!
En regnig dag i våras slutade med ett gäng hästar som dåg ut som Ceazanne ovan, superkul....
Efterbild på badat sto, jag kommer ihåg att jag var minst lika blöt dock - förstår inte hur jag alltid lyckas bli det?
Liten fulhund..
Rebecca och jag på tur ute med Rulle och Chicago i mars.
Duktiga treåriga Chicago och duktiga fyraåriga Rulle som tillåter att jag fotar lite med mobilen på hans rygg:)
Två bilder på Dutchen och hans mobila box i lastbilen, på bilderna är vi på färjan under vår resa till Saumur!
Under den långa resan till Saumur fick vi stanna och "rasta" Dutchen många gånger, här är ett tillfälle där jag fixar mackor till mig och pappa i lastbilens köksdel medan han och Dutch är ute och sträcker på benen i ett ganska grön Tyskland!
 Erika

Lyxigt de såg ut. :)

 2012-12-04    20:45:06     URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se