Mobilbilder #1.

 2012-11-24    20:27:00   av:.
För ett tag sen utlovade jag er mobilder, här kommer ett gäng "gott och blandat bilder" tagna med min mobil :)
 
Dutch vid mellanlandning på Hvideup innan tävling i våras!
En trött liten Diva sover gott i lastbilen efter en lång tävlingsdag i Åstorp i mars!
Dutch sover också gott efter samma tävlingsdag i Åstorp :)
Dorn i hans hängmatta, detta var dagen efter tävlingarna i Åstorp - stjärnan var märkbart sur över att jag inte hälsat på honom på tre dagar.... Trots att han fått besök av både mamma och Rebecca närjag var i Skåne, jag flörtade dock med morötter så att han blev glad igen ;)
Lite gladare några timmar senare när jag sa godnatt och åkte hem!
En nöjd och trött Zita.
Bell, som helt plötsligt hade en "du-får-inte-fånga-mig-i-hagen-vecka" i våras, detta var ett ögonblick av de många timmar jag den veckan ägnade åt att försöka få tag på det lilla busen.... 
 
Mer mobilder kommer upp då och då om ni tycker att det är kul att se? :)
 Isabelle

Åh jaa, det är superkul! :)

 2012-11-25    17:42:15     URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se