Era åsikter!

 2012-11-10    00:04:00   av:.
Jag gillar den här bloggen, för det mesta ganska mycket, jag gillar att få skriva av mig ang vissa händelser och framhäva andra saker jag är stolt eller glad över och framförallt att kunna gå tillbaka och läsa om saker och ting som hänt i mitt liv :)
Självklart så är även en utav de bästa sakerna med bloggen de kommentarer som inkommer från vissa supersnälla läsare, ni som stöttar i med- och motgångar är verkligen underbara och ovädrerliga för mig!!
Ibland har jag tusen saker jag vill skriva om och ibland står det still i mitt huvud, ibland känns det som om jag får till bra inlägg och ibland känns allt så ointressant.. ?
 
Vad tycker ni egentligen, vad gillar ni med den här bloggen och vad vill ni läsa om?
Tack på förhand för er hjälp!
 
Dutch och jag på EM!
 N

Jag gillat allt hitintills, lite fler uppdaterimgar skulle självklart va roligt men samtidigt vet jag att du har fullt upp :) Men en sak som jag verkligen tycker om är videos, man blir så inspirerad å kan faktiskt få tips till sin egna ridning :) Så om jag fick önska något så är det träningsvideos :) Kram

 2012-11-10    10:22:38
 Nilla

Gärna ett inlägg om hur du förebygger skador på hästarna, både till vardags (ex liniment) och det som sker lite mer sällan (vet check).

 2012-11-10    13:19:01
 Anna

Jag gillar din blogg för att du har båda fötterna på jorden och är verkligen proffsig. Om jag fick önska ett inlägg så skulle jag vilja få en rundtur på din anläggning.

 2012-11-10    13:29:22
 Karro Grape

När du var i Hollnad så la du upp en ordlista med användbara ord på engelska. När jag häromdagen skulle förklara för veterinären (som bara talar tyska och engelska men förstår lite svenska om hon hänger med i sammanhanget!) att det kändes konstigt när jag bytte varv och red i öppna. Det blev ungefär "When I ride in öppna in trot and change from right to left varv".. Tack och lov förstår hon vad jag menar, men ja..
Det jag skulle vilja se är en ordlista med användbara "ridtermer"! En del kan man ju, men jag ar ju insett att de är alldeles för få.. ;)

 2012-11-10    13:54:26     URL: http://karrodandy.blogg.se
 ida

Jag tycker din blogg är jättebra! Men jag skulle gärna se mer bilder ifrån din vardag blir så mycket intressantare att läsa då.
Och som en annan skrev jättegärna mer träningsvideos det är så otroligt inspirerande att se och höra andra träna man lär sig otroligt mycket av det!

 2012-11-10    16:12:15
 Kelly

Gillar den som den är nu! Att läsa om träningar, vad som händer på gården, nya hästar, tävlingar och allt sånt. Önskar bara mer bilder på alla dina snyggis hästar ;)

 2012-11-11    19:42:40
 ida

Jag gillar din blogg jättemycket! Den är intressant att läsa, mest för att du är en väldigt duktig ryttare och har otroligt fina hästar. Sedan är dina inlägg intressanta givetvis. Men jag vill gärna läsa mer om dina träningar, lite träningstips osv. samt fler filmer! Hade varit riktigt kul :)

 2012-11-12    09:56:41     URL: http://idalundell.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se