En bra dag på jobbet!

 2012-11-24    00:04:00   av:.
Fredag och stallet, jag måste säga att jag är ganska nöjd med den senaste dagen, trivdes liksom lite mer än vanligt på något märkligt vis! Vet inte om det kanske berodde på att jag mår bättre och att febern nästan är helt borta, men det låter nu när jag skriver det mycket troligt! :)
 
Hästarna har varit duktiga under dagen, alla har dock gått ganska lugnt, inga supertuffa pass men motion med lydnadsträning är ack så viktig!
Idag var även "sista dagen" med tillridningshästen som varit här en månad nu - va fort tiden går! Hon är nu inriden och ska hem till sin ägare ett tag igen, blir hämtad imorgon fm, dock mycket troligt att jag får se och träffa på henne mer i framtiden :)
Avslutade denna fredag på arbetet med att hålla en lektion, gick riktigt bra för det tränande ekipaget vilket gör mig såå stolt och glad - finns nog inget bättre avslut på en arbetsdag tror jag!!
 
Imorgon blir det ridning på förmiddagen för min del, för efter lunch ska jag ta mig till Stockholm och vara "vanlig människa" under några timmar - istället för att "hästmänniska" menar jag ;) Det är nämligen dags att gå på Swedish House Mafia då de ska ha sin absolut sista konsert någonsin - jag är jätte taggad, det ska verkligen bli superkul! Har ju inte direkt gjort saken sämre att jag har hört att gårdagens och dagens spelningar har varit helt sjukt bra!! :D
 
Lånad bild från google, tagen under torsdagens spelning med SHM. (lite ej hästrelaterat måste vara okej trots att detta är en hästblogg, eller? ;))
 louise

sista konserten i sverige ja, men inte i världen :( trodde de skulle vilja avsluta sitt samarbete i sitt hemland men icke, sista konserten är i L.A. i mars nästa år!

 2012-11-24    11:40:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se