Bilder från MJ träningarna!

 2012-11-03    11:44:00   av:.
Tyvärr blev det inte så jätte mycket bilder denna gång, men självklart njuder jag på några :)
 
Nya stövlarna :)
Dutchen och jag klädda i Anky, vår favorit! ;)
Klapp på en duktig Limbery. :)
Även här har Dutch Anky käder, jag har ridbyxor från Pikeur, en Anky tröja och en väst från Kingsland! :)
 
Vad tycker ni om våra outfits?
 Isabelle

Jag fullkomligt ÄLSKAR den beigea outfiten. Skulle mer än gärna bära den till vardags! :D

Beundrar dig och din ridning enormt mycket. Det är så himla roligt att få följa dig via din blogg. Superkul. :)

Svar: Ja jag är också helt förälskad i den, västen skulle jag gärna bära dygnet runt - såå himla skön och snygg!!Gud va glad jag blir, Tack så mycket för alla fina ord!!!
Sanna Nilsson

 2012-11-04    00:27:29     URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
 ida

Håller med ovanstående. Den beigea outfiten är superfin! Hästarna är också superfina såklart ;)

Svar: Kul att du också tycker det! Det håller jag med dig om, mina snyggingar! :D
Sanna Nilsson

 2012-11-04    13:08:42     URL: http://idalundell.blogg.se
 ida

Förresten, var kan man hitta de nya stövlarna du har på dig? Lite förälskad i dem måste jag erkänna! :)

Svar: Det är Petrie, Anky Elegance heter modellen - finns att beställa i vissa välsorterade ridsportbutiker! Tex hos oss, och tilläggas bör att mamma (som sköter beställningarna) är otroligt duktig på att måtta stövlar, alla mina sitter perfekt vilket alla andra kunder som beställt stövlar hos oss också sagt! :) Bara ett tips om du vill ha nya stövlar ;)
Sanna Nilsson

 2012-11-09    10:27:56     URL: http://idalundell.blogg.se
 Therese

Hej Sanna! Kul att du skriver om dig och dina hästar, tänkte höra vad de kostar att träna för Mattias?

 2012-11-17    11:12:53
 Therese

Hej Sanna! Kul att du skriver om dig och dina hästar, tänkte höra vad de kostar att träna för Mattias?

 2012-11-17    11:12:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se