Tröttmössa.

 2012-03-13    21:29:04   av:.
Jag är så extremt trött att jag tror att jag ska somna sittandes, vill inget hellre än att sova! Skulle göra nästan vad som helst för att få sova i sisådär en vecka, men det går ju inte när man har en flock hästar som ni vet. ;)

Lång dag i stallet kan man säga, började morgonen med lite kontorsjobb fakturor skrevs och besvarade några jobbrelaterade samtal. Efter det motionerades några hästar och på eftermiddagen kom Pia och höll träningar här. Jag red Danny som vanligt, han skötte sig ganska bra trots att han tagit det lite lugnt de senaste dagarna. Red igenom Msv B programdelar och tränade mycket lydighet!

Direkt efter träningen kastades Dutch in i lastbilen och så drog vi till Strömholm för programridning! St George blev det denna gång och det gick väl helt okej. Jag hittade inte riktigt känslan, troligtvis mycket för att det var spänt - första resan på säsongen liksom.. Men vi hade inga stora missar heller, helt okej som sagt!

Imorgon är det programridning igen, och Annika kommer ut och behandlar två av mina pållar!
Dags att sova nu alltså, God Natt!!



Snyggingen och jag längtar till sommaren!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se