Tiden bara försvinner iväg.

 2012-03-08    00:18:24   av:.
Dagarna går så extremt fort! Helt sjukt, jag tycker knappt att jag hinner pallra mig upp ur sängen innan det blivit hög tid att krypa ner igen - trots att jag inte sover många timmar per dygn.. Var tar alla de andra timmarna vägen?? Just detta tidsrelaterade "problem" blir ju inte bättre när Mattias är uppe hos oss heller, så högt tempo att man knappt hinner blinka. Men gud så roligt det var att ha Mattias här hemma denna gång, han var här extra länge och höll därför lite fler lektioner än vanligt! Vi hann snacka två hela kvällar om allt mellan himmel och jord, alltså långt in på natten som vanligt ;)
Det bästa med Mattias besök var dock de två träningarna med Dutch, jag tror aldrig att det har gått så bra faktiskt!! Min älskade prins var hur fin som helst!! Mer eller mindre felfria pass och vi red igenom typ allt upp till Inter 1. Verkligen helt sjukt fin den där hästen! Känns så spännande inför årets första start i Åstorp om två veckor :D
Tränade även två pass med Dannyboy, ett pass med Malte och så red Mattias Sibell ett pass :) De tre skötte sig oxå mycket bra, men stog just denna gång i lä om man jämför med Dutch!
Så extremt häftigt hur starkt lyckorus man kan få efter sådana träningspass, känns som om jag skulle kunna leva på känslan i ett par år liksom! Är så enormt tacksam för at jag har en så fantastiskt duktig och snäll tränare och jag kan inte annat säga än att jag står i obeskrivlig skuld till den grymma grupp människor som fick mig att börja ta hjälp av Mattias för snart 8 år sedan!! Jag är så lycklig över att hittat så rätt tränare för mig!

Ska bjuda er på lite bilder från träningarna såklart :) Det kommer, det kommer.. 
Nu är det dags att kolla av frågorna på frågestunden, svaren kommer imorgon eller på fredag! 

Idag har det förresten varit träning för Pia Fälth, jag red Danny - tre dagars träning i rad kan tyckas jobbigt, men inte var det lilla energiknippet trött överhuvudtaget! Jag var betydligt tröttare än han, det är dock härligt att han verkligen älskar att arbeta! Kul var också att rida igenom Msv B:2an - vi ska nämligen debutera det på lördag kväll :) 

 Jaja, kolla hur många frågor som inkommit på frågestunden och fixa klart allt för kvällen sen dags att sova!

Bjuder på en bild från i måndags;

Snygg outfit eller hur!? Nytt Anky schabrak och Anky lindor. Boots från Eskadron, kandar från OS. Byxor från Pikeur, väst från Anky, polo från Anky, Roekel handskar, Champion hjälm och stövlarna är från märket Petrie. Allt finns att köpa i Sanna Nilsson Dressyr Butiken!
 ida

Skitfin häst :G

 2012-03-16    12:12:20     URL: http://idalundell.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se