Mobilinlägg från bilen.

 2012-03-05    18:39:54   av:.
Hallå! Sitter nu i bilen påväg hem från ett besök hos min älskade Dorn. För att förtydliga så kör jag inte, står i bilkö och tänkte att jag kunde slänga in några rader på bloggen från mobilen när jag inget annat gjorde - smart va ;) Hemma rullar Mattias träningarna på för fullt! Herr Jansson hämtades från tåget redan igår kväll så vi fick tid att snacka massor redan då - mer tjatter blir det säkert ikväll :) Det har som ni förstår varit träningar precis hela dagen, jag red först imorse och har totalt haft fyra träningstider. Har även ridit ett djur på utebanan och känner att jag är lite mör i kroppen nu..Men imorgon ska det tränas mer :) Nu tror jag att det börjar röra på sig i trafiken här.. Berättar mer om träningarna senare! Ha det bra!
 carolina - tinkas.blogg.se

SV: Ha ha ja vi får se hur det går! haha bävrar bara för att ja kommer sitta klistrad mot gatan när han är klar... ska fixa några bilder så får du dem på mailen om någon dag eller fler =) Tack sj! Kram

 2012-03-07    00:16:51     URL: http://tinkas.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se