Lördagkväll, eller natt kanske?

 2012-03-04    01:18:51   av:.
Precis hemkommen efter att ha firat en fin vän som blivit ett år äldre, mycket trevligt och helt sjukt god mat på Le Grand! Pappa var snäll att hjälpa mig med kvällsfodringen men jag var ändå tvungen att åka hem ganska tidigt tyvärr.. Imorgon är det nämligen dags för Kaka att tävla igen och det ska knoppas och packas redan vid halv 8. Så jag ska snart dejta sängen :)

Igår var jag förresten och tränade hos Liane med min Dutch, så roligt! Det gick inte lika bra som sist, men det gick helt klart bra! Vi har verkligen höjt våran "lägstanivå" eller den nivån vi liksom utgår ifrån varje pass. Känns så bra så! :)
Har varit hos Dorn långa stunder både idag och igår, mycket mys med min stjärna som har verkat ganska pigg!
Och igår kom Carro hit upp, duktiga bruden som fixat min bloggdesign alltså (hennes blogg hittar ni här; www.tinkas.blogg.se) och idag har hon fotat mig, Rebecca och pållarna massor! Jag känner mig inte helt bekväm framför kameran kan jag säga men tror att det blev lite fina bilder faktiskt! Det måste vara pga den duktiga fotografen! ;)

Jaja, som sagt, snart ringer klockan igen..
Så jag ska försöka sova lite. Nattinatti

Bjuder på en bild ifrån gårdagen innan jag somnar:

Dålig bild, men Dutch är ju söt som vanligt!
 Linn Johansson

Även om du inte känner dig bekväm framför kameran så blir det bra bilder på dig. Och jag som står bakom kameran gillar att fota både dig och dina fyrbenta djur. (men det är du nog väl medveten om!)

Kram Linn

 2012-03-04    11:02:45
 Anonym

Du som är så snygg borde verkligen vara bekväm framför kameran :)

 2012-03-04    14:51:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se