Jag hinner då aldrig det här..

 2012-03-16    01:06:25   av:.
Förstår inte att det ska vara så svårt, tänker varje dag att "ikväll ska jag blogga, skriva ihop något långt intressant inlägg och fixa lite bildinlägg och annat kul för den närmaste framtiden" men hur mycket sånt tycker ni att det blir här? :( Så trist att jag alltid håller på att somna när jag startar datorn och att jag aldrig har varken ork eller tid att skriva nåt vettigt.. Under mina "vakna" timmar har jag så mycket idér ska ni veta, men så fort jag har tid för datorn så är jag helt slut och hjärnan helt tom. Och även om idérna skulle finnas kvar så kan jag inte förmå mig att skriva något, helt enkelt för trött för att knappa in nån text alls.
Jaja, det blir vad det blir..

Idag har det varit en lika lång dag som vanligt. Upp tidigt och jobba i stallet, fick besök av Annica som behandlade Danny och Kaka, sedan åkte jag till Strömsholmstrakten och red programridning för Gustaf Svalling, stannade till hos Dorn på vägen hem, väl hemma red jag lite till, tvättade av lermonster till hästar och pysslade sedan i stallet tills jag höll på att stupa typ.

Programridning för Gustaf var det som sagt, hade med mig min snälla Rebecca som hjälp och hon tog lite bilder och filmade lite, ska försöka bjuda er på det men nu har inte kameran nåt batteri så jag får inte över allt på datorn. Det gick iaf jätte bra, red Dutch och programmet var St George. Gustaf var hur bra och trevlig som helst och jag hoppas att jag får chansen att vara med när han kommer hitåt igen :)

Nu är det ju verkligen hög tid att sova, måste upp tidigt och packa och fixa.. Ska till Stockholm och Hästsportmässan på fm och stannar till lördag så det är lite att dona med för att få allt att funka här hemma och där borta!
Som sagt, sängen skriker mitt namn!!
God natt


Sötnosen Dutch idag :)
 Agneta

Hej Sanna! Om det är så att nästan varje inlägg ska hadla till 1/3 om hur trött du är... Så sluta blogga! Det är inte värt för dig att hålla på med mått som inte blir bra, det är heller inte kul att läsa om det typ varje gång. Skriv bara 2 inlägg / v istället och gör dom bra.

Berätta gärna mer ingående vad det är som går bra med träningen, inte bara att den hästen gick bra och den gick dåligt. När du och tränaren löser grejer eller lär nya saker. Vad gör ni då? Hur gör ni? Vad ska man tänka osv.

Tack. / Agneta

 2012-03-16    07:51:18
 Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Vilken fin bild.

 2012-03-16    23:58:35     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se