Inspiration på Hviderup!

 2012-03-21    17:39:22   av:.
Nu är vi framme här på Hviderup, jag känner mig ganska hemma faktiskt - har ju varit här så otroligt mycket de senaste åren :)
Tidigare idag var jag ute och gick med min Dutch, han var lite småvild då det blåste halvstorm, men annars tyckte vi båda att det var skönt att få gå ut och sträcka på benen ordentligt efter gårdagens långa resa.

Lunchade med Mattias och Jessica senare, lika trevligt som alltid och vi fick tid att planera lite inför helgen :) Ser tex ut som om Limbery får följa med upp till Lista en sväng på söndag!

Kollade på när Mattias, Ebba och Mia tränade för Kerstin André, fantastiskt hur duktiga de är allihop!! Försöker verkligen insupa så mycket kunskap som jag kan när jag är här!

Efter det tränade jag och Dutch för Mattias och jag är ganska nöjd med passet. Lite strul i bytesserien med 4orna och lite små detaljer runt skrittpiruetterna, men förövrigt flöt allt som på räls! Man kan ju egentligen inte annat än att vara nöjd sådana dagar! Hoppas bara att vi lyckas hålla ihop allt när det nu är dags för tävling till helgen! :)
Nu ska jag kolla på de sista träningarna i ridhuset och sen är det dags att starta grillen, det är vår i de här delen av landet och det ska firas med gillat och potatisgratäng ikväll!!


Snyggingen på promenad!
 Sofie

Härligt att vara på Hviderup!

Du vet ingen fin dressyrhäst som ska lånas ut?



Mvh Sofie

 2012-03-22    11:26:58     URL: http://sofieanderssondressyr.blog.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se