Äntligen har jag landat för kvällen.

 2012-03-19    01:55:04   av:.
Har precis satt mig i soffan för att komma ner i varv lite :) Så skönt att känna sig klar för dagen!
Det har varit ponnyträningsläger den här helgen här hemma, så lite fix och trix med det imorse, sen en massa jobb i butiken med alla nyinkomna varor! Det som följde var lite jobb med hästarna och ett besök på Strömsholm hos Dorn, hemkommen därifrån var det dags för kvällsfodring. Efter det har jag storstädat hela min lägenhet, vilket verkligen behövdes kan jag säga - inte länge sen jag städade sist men med det leriga vädret och två busiga hundar var det väldigt skitigt! Så skönt att ha det gjort då jag åker hemifrån på tisdag och inte kommer hem förns söndag kväll, alltid hemskt att komma tillbaka och mötas av ett kaotiskt hem.

Imorgon blir det mycket ridning, måste se till att hinna motionera alla kusar så att jag kan vara hemifrån några dagar med gott samvete. Det är förresten till Åstorp jag ska, dags för årets första stora tävling :)
Vi åker som sagt ner på tisdag redan, stannar hos Mattias till torsdag fm och åker då till tävlingsplatsen och sen startar jag fredag, lördag och söndag - spännande!

Nu ska jag försöka vila lite så att jag somnar snart, upp till fodring igen om lite drygt 5 timmar. :)


Söta Diva har redan somnar här brevis mig :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se