Tandtroll och löshoppning!

 2012-01-24    01:20:02   av:.

Idag har jag varit med Dorn och Hernandez hos tandläkaren i Söderköping! Det var lägligt att båda grabbarna fick besöka Torbjörn och ta bort lite tandtroll!
Hernandez vargtänder rycktes ut då han var inflammerad i tandköttet runt dessa. Vi besökte tydligen tandläkaren precis innan han skulle börjat ha fått ont av det, ibland har man tur i timingen!
Dorn behövde oxå en rundsmörjning i munnen nu när han bytt bett och ryttare. Blir nog ett återbesök i höst ovh jag hoppas att han blivit ännu finare i munnen då! :)

Hemma har det oxå varit fullt upp, tjejerna har löshoppat ett helt gäng hästar och skött allt det vanliga stalljobbet - de är duktiga de! :)
När jag kom hem motionerades även Dutch och sen ägnade jag några timmar åt lite jobb på kontoret!

Imorgon är det en lång dag i stallet igen så det är väl bäst att jag sover ett tag nu..


Bild från butiken! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se