Träningar för M.J i januari.

 2012-01-08    00:57:16   av:.

Nu är de två sista träningsdagarna för den här veckan avklarade och Mattias har åkt hem till Hviderup igen. Även fast jag inte varit på topp så har jag kunnat vara med och träna dessa två dagar, vilket har varit kul!
Mattias har dock ridit på mina hästar en del, eller vi har ridit lite på alla hästar båda två. Det blev mycket "se och lär" träning, vilket jag verkligen behövde och det passade ju in super då jag inte var helt fit for fight i min egen ridning.

De av mina fyra killar som tränat denna gång har varit Dorn, Danny, Dutch och Hernandez. De har varit lite små  vilda, mycket pga att de vilat lite då jag var sjuk tror jag. Men förutom detta så har de gått fint, snygga pojkar måsta jag säga :) 

Lägger upp lite bilder imorgon, kan inte hålla ögonen öppna längre. 
Men här får ni ett smakprov;
 
Dutch och min duktiga tränare!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se