Tjao.

 2012-01-11    01:27:48   av:.
Vilka dagar det varit, men den här gången ska jag inte klaga på nåt.. Det har varit mycket att göra, men allt har rullat på bra! Jag bara älskar det faktum att vi är en till på dagarna, att Malin har börjat jobba med Rebecca och mig är verkligen toppen! Det är fortfarande mycket att göra men jag känner att jag iaf har huvudet över vattenytan så att säga :)

Igår var det även så bra att Emma, en tjej från Real gymnasiet hade praktik hos oss, super kul med ännu en person i gänget :) Han med massor av kontorsjobb, 1 häst klipptes och 8 hästar motionerades - inte illa!
Idag har jag bland annat varit med Dorn hos Micke - hovslagaren på Strömsholm vilket gick bra. Jag är så extremt imponerad av Micke, snacka om duktig hantverkare och så himla trevlig och ödmjuk! Stort Tack till honom som tar hand om mina hästar på allra bästa sätt!




Mobilbilder på snyggingen när han fått nya skor :)

Antalet hästar som motionerades var idag 9 och de var alla lite smått vilda.. Tror bara att det var Chicago som verkligen skötte sig exemplariskt - han klassas förresten som inriden nu! :)
Avslutade min kväll med lite övrigt stallpyssel och ska nu göra som lilla Q på bilden nedan, lägga mig för några timmars sömn :) God natt gott folk!


Sötsak!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se