Quinzy.

 2012-01-10    11:50:00   av:.



Namn:
Quinzy (F.2)
Född: 2001
e: San Quintero xx u: Ganzy ue: Granit
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Mankhöjd: ca 160 cm
Smeknamn: Quinzy, Mamma Q
När fick jag henne: Jag köpte Quinzy sensommaren 2011

Om Quinzy:
Detta är en super trevlig tjej, hon är hur lätt som helst i alla hantering och alltid glad och positiv. Under tiden jag har ägt henne har jag inte hittat en enda dålig egenskap. Hon har ett hjärta av guld och hon är ovanligt smart och lättlärd!
Quinzy´s tidigare meriter: Hon har under den första delen av sitt liv varit ridhäst, en under de senaste åren har hon varit i avelsboxen och fått flera fina föl.
Meriter med mig: Inga alls, vi försöker dock uppfostra hennes lilla vilda son tillsammans ;)
Gör nu: Quinzy har fullt upp med att ta hand om sin lilla son och umgås med sitt stora tjejgäng!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se