Jag tror att jag lever.

 2012-01-05    14:18:27   av:.

Ibland undrar man hur illa allt kan bli.
Strax efter att jag skrev inlägget här i förrgår, hade bara hunnit lagt mig och sovit någon timme vaknade jag av att jag mådde extremt illa. Vinterkräksjukan. Jag var mer eller minde död igår, fick inte behålla någon mat alls. Man hinner liksom glömma bort hur extremt dåligt man kan må av att vara magsjuk, jag blev dock påmind igår och detta med råge.
Lämnade inte lägenheten överhuvudtaget på hela dagen, kunde helt enkelt inte. Missade självfallet hela träningsdagen för Pia. :(
Men av det lilla jag såg i övervakningen så verkade allt flyta på bra utan mig och stallet och mina hästar sköttes som vanligt galant av Rebecca och Malin!
Det är träningar för Pia just nu oxå, jag är fortfarande inte frisk nog att kunna rida.. Har bara lyckats flytta mig från sängen till soffan. Jag hoppas dock att kunna få äta lite mer under kvällen så att jag kanske kan vara med och träna imorgon för Mattias.. Har missat två träningsdagar och vill inte missa två till!
Så opassande att bli sjuk nu!

Ska vila lite till.
Hörs

 Anonym

stackars dig! krya på dig sanna!

 2012-01-05    14:43:53
 Matilda Holmström

Ojdå, vad hemskt :/ jag har emetofobi, extrem rädsla för att spy... Nu vågar man ju inte komma och träna imorgon :o

 2012-01-05    22:11:48     URL: http://tlop.se
 Matilda Holmström

Glömde skriva Krya på dig! Hoppas du mår bättre nu :)

 2012-01-05    23:14:25     URL: http://tlop.se
 Sanna

Anonym; Tack! /Sanna

 2012-01-05    23:25:39
 Sanna

Matilda; Okej, ne det är ju verkligen inte kul.. nog ingen som tycker det.. Jo tack, jag mår lite bättre nu. Tror absolut inte att jag smittar längre. Men du gör ju självklart som du vill med träningen, ingen som tvingar dig att komma hit som du förstår! /Sanna

 2012-01-05    23:28:33
 Matilda Holmström

Vi ses idag :)

 2012-01-06    07:13:18     URL: http://tlop.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se