"God"kväll.

 2012-01-06    00:04:48   av:.
Hallå allihop..
Jag mår lite bättre nu, fortfarande trött men efter att ha duschat och ätit så känner jag mig mycket starkare!
Känns iaf lite lovande för morgondagens träning, Mattias kommer inte förns halv 12 så jag har lite tid att repa mig på morgonen oxå! :)

Förutom träningar hela dagen så har Jimmy (sadeldoktorn) varit här på besök. Extremt trist att jag inte kunde vara med nere i stallet och träffa honom, men vi pratade via telefon under tiden han provade sadlarna på mina hästar! Med lite fix och trix lyckades han få alla att ligga perfekt! Han är så enormt duktig Jimmy, jag har verkligen extrem stor respekt för honom och jag är otroligt tacksam att han kommer hit och hjälper till! :)

Nu ska jag gå och lägga mig, vila och hoppas på att jag vaknar 100 % frisk imorgon bitti!


Bild från när jag tränar Dorn i somras. Det ska bli kul att träna med honom imorgon :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se