2011 blir 2012.

 2012-01-03    01:19:09   av:.
Det nya året är här!

Kort om 2011.
* Många fina hästar köptes in, bla så är Limbery, Quatilas och Hernandez nya fina killar i gänget!
* Verksamhet har kommit igång, vi har haft många roliga träningsdagar!
* Hade 3 unghästar med på Falsterbo Horse Show.
* Var den yngsta ryttaren på Folksam Scandinavian Open Dressage.
* Tävlade en del med Dutch och fick många härliga ritter i bagaget.
* Var med om det värsta som hänt mig i ett stall, Dutch olycka.
* Åkte till Grekland med Rebecca, en underbar resa och ett minne för livet!
* Har för första gången fått ett "eget" föl, Krack's Bell SN är jag uppfödare till.
* Har fått många nya bekantskaper och erfarenheter som har gjort mitt liv rikare!


Förhoppningar inför 2012.
* För det första hoppas jag för allt vad jag är värd att vi får ett skadefritt och friskt år!
* Jag vill träna och tävla mer än vad jag gjort 2011.
* Hoppas att unghästarna klarar av att kvala till Falsterbo Horse Show.
* Hoppas att jag kan få åka på några internationella tävlingar.
* Jag vill åka ner till Mattias och Jessica för fler träningsveckor!
* Önskar att både Bockan och Lisa föder fram varsitt friskt och fint litet föl i sommar.


Nyårslöften.
* Jag ska spendera fler timmar på kontoret, pappersarbetet är minst lika viktigt som att rida för ett lönsamt företag.
* Ska försöka bli bättre på att äta och ta hand om mig själv på samma sätt som jag tar hand om hästarna.
* Ska försöka sova fler timmar per dygn (det verkar ju inte gå så bra om jag kollar klockan just nu, men jag ska försöka med detta iaf..)

Hoppas att 2012 blir bättre än vad som förväntas och att alla fina människor och djur därute får leva lyckliga och friska!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se