Funderar..

 2012-03-01    00:05:45   av:.
Funderar lite på hur jag ska lösa detta med februari's alla kommentarer, jag har alltid nån typ av förhoppning om att jag ska hinna svara på allt - men det är svårt när tidsbrist är ett faktum..
Nu har det ju oxå varit extra mycket kommentarer här på bloggen och det allra flesta är stöttningar efter Dorns olycka.

Jag tror att jag gör så att jag svarar med nån kommentar i vissa inlägg, men jag kommer inte svara på alla just denna månad. Det är sjukt många och till de flesta har jag bara en sak att svara, vilket är TACK FÖR STÖDET ANGÅENDE DORN! :)

Om det nu skulle vara så att det är någon kommentar som jag nu missar, så tänkte jag att jag startar en "frågestund" imorgon igen - det var ju ett tag sen sist. Och då kan ni få ställa alla frågor ni kan komma på så lovar jag dyrt och heligt att svara på precis allt!

Låter detta bra kära vänner?
Hope so :)


Random bild från sadelkammaren här hemma :)
 Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Din sadelkammaren är så fin!

 2012-03-01    21:58:31     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
 emelie

Åhhh gud så fint!!!

 2012-03-05    16:44:34     URL: http://komkoma.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se