Träning för Gustaf den 27/11!

 2012-12-07    11:58:00   av:.
 
Ett litet gäng bilder på mig och snyggingen rån sista träningen med Gustaf, vilket var en super träning! Dutch gick riktigt rktigt bra, framförallt travarbetet flöt somen dans! Vi red igenom St: George ett par gånger och Gustaf dömde oss, efter travprogrammet låg vi på dryga 77 % - mer eller mindre felfritt och en toppenkänsla!! Efter en liten miss i en skrittpiruett och en miss med en piruett i galoppen skönk procenten lite men slutresultatet var ändå långt över 70 %, ca 74 enligt min fantastiskt stöttande tränare!
Vi fick mycket beröm Dutchen och jag, min holländare får alltid mycket klappar och godis från Gustaf - de kommer mycket bra överrens ;) och jag fick även höra att jag var "en utav Sveriges framtida elitryttare och stora talanger" vilket värmde i hjärtat kan jag säga! Ska försöka komma ihåg de snälla orden de dagar arbetet känns lite motigt :)
 Jenny

Hej.
Jag pratade med dig när ni var i globen på mässan. Ville så gärna ha ett anky schabrak ;) Är det de beiga du har på dessa bilder? Förstår inte riktigt för det står lite olika tycker jag när man söker på dom.. Men går det få tag på eller beställa denna färg hos er? Skulle gärna göra det isåfall :)
Tack för ett trevlig bemötande i sthlm! Var väldigt trevligt att besöka er monter :)

Svar: Hej Jenny! Anky har massor med olika nyanser i alla olika färger, det kommer 5-10 nya färger/nyanser av redan använda färger till varje kollektion - därför finns det flera olika beiga :) På dessa bilder har jag färgen "vete" på min väst, lindor och schabrak - jag tycker mycket om dessa grejer då de är "lättmatchade"!Vi kan absolut göra en beställning, skriv gärna vad du önskar beställa till vår sida på facebook eller skicka mig ett mail; [email protected]
Glädjer mig att du tycker det, stort Tack för ditt besök och responsen!! :) mvh
Sanna Nilsson

 2012-12-10    23:35:40     URL: http://jmdressyr.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se