Ont om tid, men mycket roligt att göra!

 2012-12-14    00:59:51   av:.
Vilka dagar det varit, Mattias kom upp till Eskilstuna i måndags kväll och efter det har det varit två fullspäckade träningsdagar! Lika kul som alltid!
Har dock inte hunnit blogga, det har inte funnits en lucka med tid alls.. eller jo, igår kväll - efter fodringen vid 22 och efter dusch och mat för min del hade jag tänkt att slänga upp ett inlägg, men jag hann inte ens starta datorn innan jag somnade med den i knät.. slutkörd var ordet ;)
Nu är jag lite piggare, trots att dagen bjudit på ganska mycket jobb den med; 8.00 till 20.00 med ridning, longering, kontorsjobb, löshoppning och även en träning för en duktig elev!
 
Träningarna för MJ gick i stora drag bra iaf! Dutch, Danny och Perazzi tränades dag 1 och igår så hade jag fem träningstider så då fick Dutch, Danny, Perazzi, Rulle och Hernandez springa ett varsitt pass!
Bjuder på en bild från träningarna redan nu, resten får ni snart ta del av :)
 
Tyvärr så måste jag redan tänka på refrängen, blir en fullspäckad dag imorgon med!
Godnatt alla ute i vårt vinterland!
 
Dutchen och jag "juligt" klädda ;)
 Julia

Fina ni var i rött :)

 2012-12-14    12:44:43     URL: http://ohjuliet.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se