Noll med tid och "fel" prioriteringar..

 2012-12-19    01:39:24   av:.
Dagarna bara försvinner, som om det inte var nog med allt vanligt stalljobb så är ju julen här om mindre än en vecka.. Hujedamej så fort tiden går!
Inte har jag lärt mig något sen förra årets julstress heller, utan precis som då är jag ute i sista minuten med klapparna, handlade första presenten idag och är ganska nöjd med att "ha börjat".. Blir mer julklappsletande under torsdag och fredag, förhoppningsvis är jag klar till helgen iaf :)
 
Med denna knappa tid blir det dåligt med bloggande som ni märker, när jag väl hinner till datorn är klockan mycket, hjärnan ganska tom och ögonlocken tunga.. Och vet ni vad som händer då? Jo, jag råkar alltid hamna vid någon salusida för hästar..! Hur kommer det sig? Inte direkt så att jag "behöver" fler fyrbenta, stallet är helt fullt.. Så jag bör ju inre behöva sitta och leta saluhästar precis. Men något lockar mig till dessa sidor flera kvällar/nätter i veckan. Skumt tycker jag själv.
 
Iaf, till något viktigare - hästarna här;
* alla mår bra.
* de som rids och tränas sköter sig mycket duktigt.
* Dutch och jag "hoppade" en fem-och-halva idag - är tvungen att skryta lite ang det!
(med hoppning menar jag bommar som är över marken, ca 30 cm. Men allt räknas! Dutch var livrädd för bommar när jag köpte honom, kunde inte ens rida i samma ridhus som ett hinder utan att flyga i backen för 2 år sedan.. Så att nu ta sig Över dessa läskiga saker är en stor seger!)
 
NU till något som för avrunda detta spretiga inlägg; jag och Hernandez fick en tidig julklapp igår, nämligen en helt ny Prestie Rembrandt sadel!! Lyckligast i världen kände jag mig som och jag tror att min fina fyraåring blir minst lika nöjd med sin fina klapp!!
 
Mobilbild på nya sadeln!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se