Julstress på högsta nivå.

 2012-12-22    19:53:52   av:.
Ute i sista minuten som jag alltid är så var det presentletande som förgyllde gårdagskvällen, detta på Tuna Park med tusen andra stressade människor.. Men nu är jag nästan helt klar, har en liten klapp kvar att fixa - men denna är tänkt att komma från Sanna Nilsson Dressyr Butiken så det löser jag imorgon :) Det är förövrigt toppen att ha en butik såhär på hemmaplan att handla och kolla runt i, finns ju så mycket fint att ge bort (eller önska sig själv), även till icke hästintresserade!
 
Hästarna mår i det stora hela fint, ridningen går bra, har jobbat på mycket jag kunnat med alla hästar i veckan så att de kan få en lite lugnare vecka nu efter helgen - blir svårt att hinna med att rida som vanligt när julfirandet är som mest.
Hernandez och Rulle är de jag tycker har skött sig bäst i veckan, de har båda nu verkligen lärt sig förvänd galopp och skänkelvikningar, vi fick lite extra hjälp på traven av Mattias förra veckan och nu sitter det som en smäck på båda fina fyraåringarna - känns toppnen inför kommande år och tävlingssäsong!!
 
Måste även tillägga att jag hade sista lektionen innan jul i torsdags och det gick hur bra som helst, vad härligt det är att uppleva förbättringen hos ett ekipage som tränare, väldigt peppad inför mer träningar 2013!!
 
Nu ska jag göra lördagskväll på riktigt, skriver mer imorgon :)
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se