Jag ser det snöar.

 2012-12-05    00:03:05   av:.
Går inte att undgå, för snöar massor gör det verkligen. Och har gjort hela dagen. Konstant!
Kallt är det också, inte min favorit! Men helt klart bättre än regn och lera, så jag ska inte klaga alltför mycket.
 
Hästarna springer på fint, tex så gick Dutch ett härligt joggingpass och var super duktig när fokus låg på lydnad för dagen - tränade på våra kära övergångar galopp-skritt vilket känns som en bra förberedelse för ett dressyrpass med bytesträning imorgon!
Även Dannyboy var extra fin för dagen och vi börjar verkligen få till bra piruettarbete i galoppen - Msv A 2013 here we come!
 
Förövrigt så rullar det på i stallet, Sibell verkar må bra efter sin operation, dock så vet vi inte förns om några veckor om det gett nåt positivt resultat.. Liam fick idag för första gången ha täcke på sig i hagen (tur att jag har ett gäng småtäcken extra från "Totte-tiden" liggande..) han har varit så kall och frusit massor de senaste dagarna och med ännu kallare väder idag så var det dags för lillen att få ett täcke på sig! Han verkade stormtrivas med att vara varm och torr, snuttade även lite på kantbanden - så extremt söt!
 
Imorgon är det ett fullspäckat schema i stallet, så det är dags för mig att sova lite nu. Gonatt!
 
Mobilbild från denna snö-dag på lilla Liam i hans täcke :)
 Anna

Hej Sanna. Nu jagar jag dig lite här med. Vi har pratats vid om att kag kunde få köpa en hjälm om ni inte fick sålt alla på Globen. Nu tänkte ja kolla om det blev någon över? Behöver åka och köpa en någon annanstans annars så tacksam för svar :) Med vänlig hälsning, Anna

 2012-12-05    09:53:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se